25 Kasım 2015 Çarşamba

20. Haftadan Haber Getirdim.

Almam gereken kilodan 3 kilo fazla almışım. Bu defa pişmanlıkla değil keyifle alıyorum kilolaları. Bu duygunun etkisi büyük elbette. "Ne var yani 3 kilo fazla almışsam, veririm ileride" diye savunuyorum kendimi. Veremezsem büyük rezillik. 

Ama, içimdeki 360 gramlık süper lüks karışığın ben ağzıma tatlı bir şey attıkça keyiflenerek tekme attığını keşfetmem yüzünden oldu bunlar hep. O kadar güzel oynuyor ki, hep oynasın, benimle oynasın istiyorum. 
O karnımda dönüp durdukça bana bir enerji geliyor, uyku-yorgunluk dinlemiyorum. Şu anda 180 metrekarelik bir evi tek başıma boyuyabilir, temizleyebilir, üstüne bir orduya 3 çeşit yemek pişirebilirim. Son derece zeki, çevik ve ahlaklıyım. İkinci trimester böyle bir şey demek ki.  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şehirdeki Küçük - Sydney Smith

Büyük bir şehirde yaşayan küçük bir çocuksanız insanlar sizi görmez. Sesler sizi korkutabilir ve ne yapacağınızı bilmek bazen zordur. ⠀ ⠀ Ş...