15 Kasım 2012 Perşembe

Merhaba Dünya

Wordpress'te ilk defa bir blog açtığınızda sistem otomatik olarak sizin yerinize bu güncellemeyi yapar. "Merhaba Dünya"

Çok anlamlı gelir bana. Hayatı selamlamak, yeni doğan birçok gibi dijital dünyaya merhaba demek...

Son zamanlarda kendimle hiç vakit geçiremiyorum. Başımda bir sürü dert, ilgilenmem gereken tonlarca iş. Büyümekten hiç bu kadar usandığım olmamıştı. Allahtan ki yanımda canımın canımın taa içinden bir parça, eşim var. Onun destekleri olmasa belki de bu cümleleri yazacak gücüm bile olmayabilirdi.


Eskiden ne güzel yazardım, saatlerce içimdekini dökerdim bir kağıt parçasına ya da bir blog gönderisine... Şimdi hiç canım istemiyor. Aslında adıma ait bir blogum olmasına Twitter'da binlerce insan tarafından takip edilmeme rağmen... Belki de sadece bu yüzden bu blog gizli olsun istedim.

Burada yediğim kazıkları, insanların kötülüklerini falan anlatmayacağım. Bu blog, benim senelerdir kendimle baş başa kalma, yaşadığım dünyadan farklı yerler keşfetme yöntemim olan kitaplara tanık olsun istiyorum.

Bir kitap blogu... Ne güzel fikir!

1 yorum:

  1. aramıza hoşgeldin canım
    benim işim dikiş dikmek kitap eksikliğimi seninle tamamlıyacağımı umuyorum,
    blog hayatında başarılar canım bana da buyurmazmısın..
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil

Şehirdeki Küçük - Sydney Smith

Büyük bir şehirde yaşayan küçük bir çocuksanız insanlar sizi görmez. Sesler sizi korkutabilir ve ne yapacağınızı bilmek bazen zordur. ⠀ ⠀ Ş...