17 Kasım 2012 Cumartesi

Ağaç Kovuğunda Yaşayan Fil

Bugün metrodaydım ve günlerden cumartesi. Benim için yeni bir çalışma günü, kimileri için ise yepyeni bir haftasonu tatilinin başlangıcı. Çoğu büyük adamlar ve kadınlar, evlerinde oturup mis gibi cumartesi havasını burunlarından içeri doğru çekecekler, küçük adamlar ve kadınlar ise sabahın erken saatlerinde televizyon karşısına geçip çizgi film izleyecek. Sadece tahmin ediyorum. Bildiğimden değil.

Neyse... Ben bugün metrodaydım ve elimde Tolkien'in "Peri Masalları Üzerine" adlı kitabı vardı. Dün "Masallar" kitabını bitirip bugün de tüm masalların kökenine inmeyi aklıma koymuşken bir anda zihnim, ormanlık bir alanda kaybolan utangaç fil'i oluşturdu.




Bu bir kitap değil. Yani, henüz değil. Çünkü bir çocuk kitabı yazacak kadar akıllı değilim, henüz. Ama kendime not aldım. Eğer, bir gün bir masal kitabı yazacak olursam adı "Ağaç Kovuğunda Yaşayan Fil" olacak. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şehirdeki Küçük - Sydney Smith

Büyük bir şehirde yaşayan küçük bir çocuksanız insanlar sizi görmez. Sesler sizi korkutabilir ve ne yapacağınızı bilmek bazen zordur. ⠀ ⠀ Ş...