16 Ekim 2015 Cuma

Müjde! Masal okuyacak biri daha!

Müjde!

Her şey yolunda giderse 6 ay sonra; masallara saracağım, hayallerde gezintilere çıkaracağım biri katılacak ailemize.

2 kişilik ailemizi büyütecek galiba. Galiba, O'nu şimdiden çok seviyorum. Beni çok zırlatıyor, bazen aşırı güldürüyor, bazen de çok ağlatıyor. Hormonlarım alt-üst olmuş durumda. Henüz 3 ayını yeni tamamlamışken, daha dışarıdan bile belli olmuyorken benimle çıktığı yolculuğu kaldıramayacakmış gibi oluyorum.

Çok korkuyorum, çok korkusuzlaşıyorum.

Bir zaman geliyor her an her şeyi yapabilecekmişim gibi oluyor. Dağları delerim, denizleri aşarım, istediğimi yaparım. Ben anayım, beni kimse tutamaz, heeeyt bee. diyorum.

Bir zaman sonra tırtlıyorum. Güvensiz, sırılsıklam bocalayan birine dönüşüyorum. Peynir reyonunda, inek ezine tam yağlı peynire bakarak ağlar vaziyette buluyorum kendimi. Analık çok zormuş diyorum. Anneme babama çektirdiklerimi düşünüyorum, HAYIIIIIR!

Kabus gibi çöküyor, rüya gibi mutlu ediyor.

Ama, içimde büyümesi her şeyi yok ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şehirdeki Küçük - Sydney Smith

Büyük bir şehirde yaşayan küçük bir çocuksanız insanlar sizi görmez. Sesler sizi korkutabilir ve ne yapacağınızı bilmek bazen zordur. ⠀ ⠀ Ş...