17 Ekim 2015 Cumartesi

Kahvaltıda Kelebekli Yumurta Yenir.

Ekim ayı yazlığın en güzel olduğu ay.

Hava ılıktır, yaz gibi kalabalık yoktur. Sahilde üç-beş emekli balık tutmayla oyalanma arasında bir yerdedir. Sahilde sadık ziyaretçiler, yaz-kış görmeye alışık olduğumuz yüzler. Deniz ılık ama girmeye cesaret ister. Çünkü aylardan Ekim'dir.

Sonbahar bahçede kitap okumayı en sevdiğim mevsim. Havanın ılıması sayesinde günün her saati ayağımı çime basabiliyorum. Bir de araftaki kelebekler. Bu sabah, kahvaltı tabağıma kondu bir tanesi. Yumurtamı kelebekle paylaştım. O'nun konduğu parçayı yemedim, o da yemedi. Birbirimize baktık durduk.





Öğleden sonra 3 gibi deniz kenarında uzun bir yürüyüş yaptım. Bizimkiler yüzerken, ben suda taş kaydırdım. Dönüşte çocuklardan arınmış parka girip kaydıraktan kaydık, tahteravelliye bindik, salıncakta sallandık. Tüm bunları annem, Işın, ben, Toprak ve babam yaptık. Can, iş seyahatinde. Aramızda 11 saat var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şehirdeki Küçük - Sydney Smith

Büyük bir şehirde yaşayan küçük bir çocuksanız insanlar sizi görmez. Sesler sizi korkutabilir ve ne yapacağınızı bilmek bazen zordur. ⠀ ⠀ Ş...